Her på siden kan du læse om de forskellige fokusområder, som vi ser ekstra meget i klinikken. Vores personaler har alle forskellige ekstra uddannelser, som gør at vi er eksperter på forskellige områder. Siden vil løbende blive opdateret med flere af vores fokusområder.
ødelagt fedtpude i hælen snowfun klinik

Perforeret fedtpude i hælen

Perforation af hælens fedtpude er en tilstand, som oftest bliver overset. Diagnosen giver symptomer i kanten rundt langs hælen og midt under ved belastning. Denne bliver tit forveklset med plantar fasciitis eller hælspore

Haglunds deformitet

Haglunds deformitet er en diagnose der tit forveksles med achillessenebetændelse eller tilkalkning. Deformiteten er ofte overset og kan give mange smerter på bagsiden af hælen

Ondt i albuen?

Tennisalbue

1-3 % af verdensbefolkningen rammes af smerter på ydersiden af albuen gennem livet. Tilstanden er også kendt som tennisalbue.

Retrocalcaneal hælspore

Smerter bagpå hælen kan være forårsaget af mange tilstande. Her afdækker vi den retrocalcaneale hælspore.

Severs Syndrom

Severs syndrom er en stigende tendens, der giver hælsmerter ved aktivitet. Den rammer børn i alderen mellem 8 og 13 år.

Plantar Fasciitis

20-25% af danskerne får årligt fejldiagnosticeret en hælspore uden at blive undersøgt grundigt. I ni ud af ti tilfælde er der tale om plantar fasciitis.

Undersøgelse af nedsunken forfod

Nedsunken forfod

Nedsunken forfod er noget, der rammer mange mennesker. Det giver summende fornemmelser ude i forfoden og i få tilfælde smerter ved belastning